شرح وظایف واحد نظارت و اعتباربخشی

ایجاد شده در ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹:۱۲ قبل از ظهر

 **** شرح وظایف کارشناسان اداره نظارت بردرمان:

۱-انجام نظارت های ادواری مشخص شده طبق برنامه ارائه شده

۲-نظارت های موردی وبرحسب ضرورت برامورمحوله وحیطه عملکردی

۳-شکایت ازهرواحدبه صورت مکتوب توسط فردشاکی باذکرآدرس وتلفن پذیرفته است .و پیگیری شکایت تا حصول نتیجه

۴-ارائه گزارش به صورت مکتوب وهفتگی به ریاست ادره نظارت

۵-ارائه گزارش های ماهیانه درخصوص وضعیت حیطه تحت نظارت هرکارشناس (اجرائی شدن قوانین واستانداردهای نیازآموزش مسئولین فنی مراکز

۶-تهیه وتدوین آمارجامع وگسترده ازحیطه نظارت هرکارشناس وبه روزنمودن آمارواطلاعات موجودو بارگزاری بازدید ها در برنامه عملیاتی و در سامانه اداره نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت متبوع

۷- برنامه هر۶ماه یکباروبصورت محرمانه تنظیم می شود

۸ – اجرای طرح رضایت سنجی از کلیه مراکزخصوصی – دولتی(خصوصی هردو ماه و دولتی هر سه ماه یکبار ) و ارائه نتایج بدست آمده به صورت تایپ شده ونموداری ( ویا در قالب نرم افزار) به ریاست اداره نظارت

۹ – تعامل نزدیک با دانشگاههای هم سطح و کارشناسان همتراز به منظور ارتقاء هر چه بهتر ارائه خدمات (همچنین با دانشگاه مراکز استان و کارشناسان محترم نظارت )

۱۰-تهیه وتنظیم فرم جدیدنظارت درهرواحد

۱۱-آشنائی باتمام پرونده های موجوددرهرواحدوتهیه لیست مشکلات موجودواولویت بندی مشکلات وحل مشکلات براساس اولویت بندی

۱۲-ارائه دورنمای کلی هرواحدونیازسنجی کلی شهرستان درحیطه تحت نظارت

۱۳-بیان نقطه نظرات وپیشنهادات درراستای اجرائی شدن هرچه بهترسیاست های کلی وزارت وشکوفائی وخلاقیت های همکاران

۱۴-بیان معضلات ومشکلات حیطه نظارتی درکلیه ابعادبه صورت مکتوب به ریاست اداره نظارت

۱۵-رعایت کامل نظم ومقررات اداری وعملکردالگومدارانه کلیه کارشناسان واجرای کلی وسریع امورمحوله ودریافت خدمات

۱۶-ارشادوهدایت صحیح ارباب رجوع وکلیه متقاضیان

۱۷-برنامه ریزی جهت برگزاری سمیناروجلسات بازآموزی درهرواحد

۱۸-تهیه وتنظیم تعرفه ها در هر واحدونصب آن در واحد مربوطه

طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس